I think it is possible for ordinary people to choose to be extraordinary

Elon Musk

Monir Modderman

Samenwerken met organisaties aan het overtreffen van de verwachtingen van hun klanten.

Iedere organisatie staat bol van het talent, maar aan het einde van de dag wordt dit talent vaak te weinig benut. Meestal gebeurt het niet eens bewust, echter onbedoeld benadelen organisaties op deze manier hun belangrijkste stakeholder: de klant. Mijn passie ligt in het optimaal benutten van de talenten van medewerkers en deze koppelen aan het maximaal overtreffen van verwachtingen van klanten. Wat levert dit op? Eigenlijk heel simpel: loyale klanten, gelukkige medewerkers en een succesvolle organisatie.  

Een tweede punt dat impact heeft op het succes van organisaties is de samenwerking tussen verschillende generaties. Babyboomers, Generatie X, Generatie Y en Generatie Z, ze beschikken allen over fantastische kwaliteiten en vullen elkaar geweldig aan, mits op de juiste manier gemanaged. Het verbeteren van generatiemanagement binnen organisaties vormt een uitdaging voor veel bedrijven. Met behulp van een zelf ontwikkelde training ondersteun ik organisaties om beter in verbinding te komen met Generatie Z en de samenwerking met de andere generaties te verbeteren.

Mijn expertise

Welke positieve impact hebben mijn werkzaamheden op mijn klanten en hoe blijf ik klantverwachtingen overtreffen?. In de verschillende rollen die ik binnen het bedrijfsleven heb uitgevoerd stond deze vraag bij mij altijd centraal. Want in een tijd van continue verandering en vernieuwing is één ding gelijk gebleven: geen enkele organisatie overleeft het zonder klanten. Het bieden van service, het creëren van klantbewustzijn en mensen motiveren om altijd een extra stap te zetten voor klanten maak deel uit van mij DNA.
Als trainer/consultant werk ik samen met organisaties aan het optimaliseren van hun klantgerichtheid. Deze samenwerking kan in veel verschillende vormen plaatsvinden waaronder:

  • Training/advies gericht op het ontwikkelen van de juiste competenties & het juiste gedrag bij medewerkers om te komen tot een optimale klantbeleving.
  • Communicatie- en samenwerkingstrainingen die de interne samenwerking binnen organisaties verbetert, met als resultaat een hogere tevredenheid bij interne/externe klanten.
  • Managementtrainingen/personal coaching gericht op het succesvol aansturen en het creëren van customer focus binnen een team.

De oplossingen/trajecten die ik met mijn klanten doorloop bestaan vaak uit maatwerk waarbij een heldere klantvraag en een helder eindresultaat het vertrekpunt vormen.  

Mijn achtergrond

Een groot deel van mijn carrière heb ik doorgebracht binnen de dynamische wereld van Retail (o.a. de Bijenkorf). Een omgeving die iedere dag in beweging is, een passie voor klanten vraagt en waar stilstaan teruggang betekent. Ik ben hier actief geweest in zowel de instroom, de ontwikkeling/training en de uitstroom van talenten. Ik train nog steeds alle nieuwe medewerkers van de Bijenkorf in de Premium Service waar de organisatie voor staat. Energiek, verbindend, flexibel & creatief zijn de woorden die mij beschrijven. Met een open houding, een kritische blik, humor en heldere communicatie krijg ik individuen en teams in beweging.