Wie stopt met beter te worden, stopt met goed te zijn.

Bellen voor Business

Schrijf je direct in

Wat levert de workshop jou op?

Na deze workshop ben je in staat om makkelijker telefonische afspraken te maken en bij meer (potentiële) klanten aan tafel te komen.

 

Onderwerpen

De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod tijdens de workshop.

  • Op welke prospects kun je je het beste richten met welke producten of diensten?
  • Wat is een aftastcall en met wie voer je een aftastcall?
  • Welke vragen stel je tijdens een aftastcall om informatie te verzamelen die leidt tot de juiste contactpersoon en helpt om op een prikkelende wijze binnen te komen?
  • Welke voorbereiding leidt tot het beste resultaat?        
  • Hoe voer je een afspraak telefoongesprek met als doel om persoonlijk aan tafel te komen met de juiste persoon?
  • Hoe open je het gesprek?
  • Hoe ga je om met de gatekeeper?
  • Welke redenen van bellen zijn succesvol in de praktijk?
  • Hoe formuleer je een klantvoordeel zodat interesse wordt opgewekt bij de prospect om tot een afspraak te komen?
  • Hoe stel je kort en krachtig jezelf en je organisatie voor?
  • Welke woordkeus, intonatie, stemvolume en spreektempo leiden tot het beste resultaat?
  • Wat zijn de meest voorkomende bezwaren die je in de praktijk tegenkomt aan de telefoon en hoe weerleg je deze?
  • Hoe kan je bij een nee tegen de afspraak toch de deur open houden naar de toekomst en/of informatie verzamelen waarmee je tijdens vervolgacquisitie-inspanningen je voordeel kunt doen?
  • Welke vragen stel je nadat je tot een afspraak bent gekomen zodat je goed voorbereid in gesprek bij de klant aan tafel kunt gaan?
  • Hoe sluit je het gesprek klantgericht af?
  • Welke belemmerende overtuigingen kunnen er zijn om niet te bellen en hoe stap je over die drempel heen?

Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een nog beter (leer)resultaat behaald.

Verankering

Tijdens de training ontvang je de Bellen voor Business Guide, een handboek met daarin onder andere een smoezensmasher met de meest voorkomende bezwaren die klanten en prospects aan de telefoon uiten samen met mogelijke weerleggingen. In dit handboek wordt ook alle overige informatie opgenomen.

Daarnaast ontvang je belscripts voor de meest voorkomende situaties in de praktijk.

Prijs workshop

De prijs voor de workshop Bellen voor Business bedraagt € 395,- per persoon. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging (koffie/thee en lunch).

De training vindt plaats op Golfbaan Prise d'eau, Gilzerbaan 400, 5032 VC Tilburg.

Aanmelding per e-mail naar n.vandiessen@feedbackconsulting.nl of telefonisch naar 06-50248336.

 

De data worden in onderling overleg met u vastgesteld.

We bieden onze programma's ook aan in Engels, Duits, Frans of Spaans. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.