Men gaat op reis om thuis te komen.

Lin Yutang

Summer School

 

Leiderschap

De zomer is een mooi moment om te werken aan leiderschap. In jouw organisatie is het door de vakantietijd wellicht wat rustiger en managers kunnen in deze periode daardoor hun inzicht en vaardigheden vergroten op basis van een uitvoerige analyse van gedragsvoorkeuren (DISC).

Misschien ben je geïnteresseerd? Of weet je iemand die belangstelling heeft voor dit onderwerp en voor een korte, intensieve zomerdriedaagse? Geef deze nieuwsbrief dan aan hem of haar door alsjeblieft!
Meer informatie en inschrijven
 

Het verhaal van de klant

Veel mensen die met klanten omgaan, verlangen naar meer souplesse daarin. Na deze tweedaagse training communiceer jij of je medewerker met (meer) zelfvertrouwen en plezier met klanten en vang je goed signalen op, waardoor de tevredenheid van de klant en de resultaten voor je organisatie toenemen!

We leren klantbehoeften nog beter herkennen en oefenen op verrassende manieren om daarop in te spelen. We gebruiken hiervoor een uitgebreide DISC gedragsanalyse, die inzicht geeft in de eigen communicatiestijl en hoe die kan worden afgestemd op klanten.
Meer informatie en inschrijven