Het antwoord is zo goed als de vraag die je stelt.

Telefonische verkoop

Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.

Schrijf je direct in

Wat levert de training jou op?

Leer hoe je de juiste vragen kunt stellen en hoe je meer afspraken (voor je collega) en/of meer verkopen realiseert, tijdens de training Telefonische verkoop.


 

Onderwerpen

Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan bod:

  • Hoe bereid je jezelf goed voor op een telefonisch verkoopgesprek?
  • Met welke opening wek je interesse op?
  • Hoe stel je de juiste vragen?
  • Wat zijn verdiepingsvragen en hoe kun je die succesvol stellen?
  • Hoe kun je de toegevoegde waarde kort en krachtig duidelijk
    maken?
  • Wat zijn de do’s and dont’s bij het presenteren van je aanbod?
  • Hoe ga je om met bezwaren aan de telefoon?
  • Welke onderhandelingstechnieken zijn er en hoe pas je deze succesvol toe?
  • Hoe kun je meerverkoop realiseren?

Wil je meer weten over de onderwerpen die hierboven worden genoemd of zie jij jouw onderwerp(en) hier niet bij staan? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en gericht advies.

Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een nog beter (leer)resultaat behaald.

Verankering

Je gaat effectiever verkopen en/of persoonlijke afspraken voor verkoopgesprekken maken aan de telefoon, dankzij ondermeer deze hulpmiddelen:

  • je maakt kennis met de meest voorkomende bezwaren die klanten en prospects aan de telefoon uiten, samen met mogelijke weerleggingen
  • je beschikt over belscripts die zijn afgestemd op jou en je werk voor de meest voorkomende praktijksituaties
  • je ontvangt een handboek met daarin onder andere een smoezensmasher 
  • je krijgt een persoonlijk coachbericht, met daarin de belangrijkste aandachtspunten en sterke punten (indien ook live bellen met bijbehorende coaching in de training is opgenomen), op basis hiervan kun je jezelf na de training gericht verder ontwikkelen

Prijs open inschrijving

De prijs voor deze tweedaagse open inschrijvingstraining Telefonische verkoop bedraagt € 990,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.

Deze training is ook incompany te volgen, als maatwerk voor de specifieke verkoopuitdagingen waarmee jij met jouw klanten en in jouw organisatie te maken hebt. Feedback maakt graag een voorstel.

Klik op 'Direct inschrijven' of vraag eerst meer informatie op door op 'Gesprek met adviseur' te klikken.

Op de volgende data wordt de training verzorgd. Klik op een rij hieronder om je direct voor die data in te schrijven.
We bieden onze programma's ook aan in Engels, Duits, Frans of Spaans. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.