Zou je je eigen klant willen zijn?

Klantgericht denken en doen

Bij alles wat je doet, zou je je dat eigenlijk af moeten vragen. Hoe je je verplaatst in de klant en zo goede resultaten kunt behalen, leer je in de training Klantgericht denken en doen.

Wat levert de training jou op?

Je kent en begrijpt de wensen van de klant en je past je denken en handelen hierop aan. Je bent je bewust van de processen die een rol spelen bij de relaties met klanten. Je leert hoe je proactief klanten voor je wint en behoudt. Ook je samenwerking met zowel interne als externe klanten en andere belangrijke partijen zal hierdoor verbeteren.
 
Neem contact met ons op voor een kennismaking.

Onderwerpen

Tijdens de training komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:

  • Wat zijn de doelstellingen van je bedrijf, je afdeling en van jezelf?
  • Welke klanten heb je en wat zijn hun kenmerken?
  • Welke schriftelijke, persoonlijke en telefonische contactmomenten heb je?
  • Hoe overtref je de verwachtingen van je klant bij die contactmomenten?
  • Hoe stel je vast wat de behoeften van je klant is?
  • Hoe vertaal je de sterke punten van je bedrijf, product of dienst in voordelen voor de klant?
  • Waarom kiest een klant voor jou persoonlijk of voor jouw organisatie?
  • Hoe word je partner in business met je klant of leverancier?
  • Hoe creëer je een win-win situatie?
  • Hoe zorg je voor een klantgerichte samenwerking?

Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een nog beter (leer)resultaat behaald.

Verankering

Je inlevingsvermogen in de belevingswereld van je klanten, leveranciers en collega's krijgt een nieuwe impuls. Je kunt jouw dienstverlening exact op hun behoeften afstemmen, mede dankzij deze leerdoelen en middelen:

  • je weet hoe klanten jou zien
  • je begrijpt hoe belangrijk de beleving van je klant is
  • je weet je denken en handelen af te stemmen op wat de klant van je verwacht
  • je zet die ene stap extra, waardoor je klant telkens opnieuw voor jou kiest
  • je resultaten zullen sterk verbeteren, je plezier in het werk ook
  • je ontvangt een handboek met daarin alle theorie

Prijs open inschrijving

De prijs voor de tweedaagse open inschrijvingstraining Klantgericht denken en doen bedraagt € 990,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.

Deze training is ook incompany te volgen, als maatwerk voor de specifieke situatie die geldt binnen jouw organisatie. Feedback maakt graag een voorstel.

 

Op de volgende data wordt de training verzorgd. Klik op een rij hieronder om je direct voor die data in te schrijven.
We bieden onze programma's ook aan in Engels, Duits, Frans of Spaans. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.