Wat je doet heeft een veel grotere impact dan wat je zegt.

Leidinggeven voor shopmanagers

Als shopmanager sta je voor de uitdaging om samen met je team klantverwachtingen te overtreffen. Daarnaast wil je met een gemotiveerde club medewerkers op efficiënte wijze commerciële resultaten boeken. Het ontwikkelen van de juiste mindset en vaardigheden bij jezelf en anderen staat centraal tijdens de praktische en inspirerende training Leidinggeven voor shopmanagers.

Schrijf je direct in
  • Succesvol leidinggeven aan je team (op de werkvloer).
  • Werk maken van sales en klantgerichtheid.
  • Samen zorgen voor een verzorgde, opgeruimde en schone winkel.
  • Succesvol worden in dat waarin jij je op leidinggevend vlak wilt ontwikkelen.

De onderwerpen worden afgestemd op dat wat jou ondersteunt om je leidinggevende rol succesvol in te vullen. Onderwerpen waaraan je kunt denken zijn:

Gouden momenten

  • Wat zijn de Gouden Momenten op de winkelvloer?
  • Hoe coach je medewerkers zo dat deze momenten succesvol worden ingevuld?
  • Welke zeven praktische werkvormen zorgen voor een inspirerende dag start (morning meeting)?

Mindset

  • Hoe zorg je voor de juiste mindset bij je team?
  • Op welke vlakken wil je dat medewerkers meer verantwoordelijkheid nemen en hoe bereik je dat vervolgens?

Coaching on the job op gedrag en resultaat

  • Hoe herken je gedrag van medewerkers en hoe speel je daarop in?
  • Hoe vergroot je de commerciële slagkracht en klantgerichtheid van je team (waarbij men van elkaar leert)?
  • Op welke wijze benut en presenteer je cijfers of bepaald beleid op een inspirerende wijze?
  • Op welke manier vraag en geef je feedback aan elkaar?
  • Hoe complimenteer en corrigeer je op een geaccepteerde wijze?
  • Hoe delegeer je werkzaamheden effectief?
  • Wat zijn lastige situaties die zich in de praktijk voordoen en hoe ga je daarmee om?
  • Hoe voer je slecht nieuws gesprekken?
  • Welke acht werkvormen zorgen dat een (quick) training (op de werkvloer) als inspirerend en impactvol wordt ervaren?
  • Hoe veranker je dat blijvende groei wordt gerealiseerd op resultaat-, activiteiten- en gedragsniveau?

Personeel vinden, binden en opleiden

  • Hoe vind je goed personeel, en hoe houd je ze vast?
  • Hoe voer je selectiegesprekken?  
  • Met welke praktische aanpak leidt je (nieuwe) medewerkers goed op?

Het tarief voor deze tweedaagse open inschrijvingstraining Leidinggeven voor shopmanagers bedraagt € 990,-. Dit bedrag is exclusief btw, inclusief een toolbox met verschillende werkvormen die shopmanagers kunnen gebruiken in hun dagelijkse praktijk.

Deze training is ook incompany te volgen, als maatwerk voor de specifieke situatie die geldt binnen jouw organisatie. Ook kunnen onderwerpen onderdeel zijn van een (large group) event dat voor shopmanagers worden georganiseerd. Feedback Training & Consulting maakt graag een voorstel.

 

Op de volgende data wordt de training verzorgd. Klik op een rij hieronder om je direct voor die data in te schrijven.
We bieden onze programma's ook aan in Engels, Duits, Frans of Spaans. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.