Enthousiasme: het belangrijkste ‘eigen vermogen’ van een verkoper.

Commerciële vaardigheden

    Ontwikkel jezelf door je in te schrijven voor één van de volgende programma’s.

    1. Inkoop voor verkopers

      Benieuwd naar wat een inkoper doet bewegen en een verkoper drijft? Waarom verkopers en inkopers elkaar niet vanzelfsprekend begrijpen? Tijdens deze training kruip je in de huid van de inkoper en ervaar je hoe een inkoper naar jouw product en markt kijkt.

    2. Resultaat- en klantgericht verkopen

      Verwachtingen overtreffen Een goede verkoper heeft een eigen drive en hij weet zijn klanten enthousiast te maken door de verwachtingen telkens opnieuw te overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in de training Resultaat- en klantgericht verkopen.

    3. Proactief en ondernemend gedrag

      Vernieuwend werken en blijven investeren in jezelf.

    4. Beïnvloeden en overtuigen

      Heb je jezelf weleens ja horen zeggen tegen iets waarover je vervolgens verbaasd was dat je ermee instemde?

    5. Omgaan met klachten

      Natuurlijk wil je klachten voorkomen. Mochten ze zich toch voordoen, dan gaat het erom dat je er op een goede wijze mee omgaat. De juiste aanpak maakt van een klacht veelal een kans. Denk daarbij aan de kans om de relatie met de klant te herstellen.

    6. Telefoneren

      Als je de telefoon opneemt met een glimlach op je gezicht, kan de beller die glimlach horen in je stem. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren.

    7. Accountmanagement

      Hoe je op een professionele wijze, proactief en planmatig je relaties beheert,leer je tijdensde training Professioneel accountmanagement.

    8. Telefonische verkoop

      Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.

    9. Offreren

      Offreren is geen kwestie van routinematig een offerte uitdraaien. Het is vooral de kunst om goed te luisteren naar de klant en op basis daarvan een maatwerk offerte uit te brengen. Een kunst die je kunt leren in de training Resultaatgericht offreren. Doe

    10. Overtuigend presenteren

      Uhh, tsja, dit was eigenlijk mijn presentatie... Een goede spreker stopt, voordat zijn publiek dat verwacht. Op welk moment dat is leer je tijdens de training Overtuigend presenteren.

    11. Debiteurenbeheer

      Een positieve draai Als jij regelmatig klanten aanspreekt op hun betalingsachterstand, dan wil je dat je dat goed afgaat. Leer hoe je maximaal rendement uit je debiteurenbeheer haalt en hoe je er tegelijkertijd meer plezier in houdt.