Enthousiasme: het belangrijkste ‘eigen vermogen’ van een verkoper.

Klantgerichtheid, acquisitie-, verkoop-, beurs- en netwerk-vaardigheden

Top drie trainingen klantgerichtheid, acquisitie-, beurs- en netwerkvaardigheden

  1. 1

    Effectief communiceren in klantcontact via Chat, WhatsApp en Messenger.

  2. 2

    Onderhandelen

    Hoe je succesvol kunt onderhandelen zonder je relaties op het spel te zetten, leer je in de training Onderhandelen.

  3. 3

    Klantgericht denken en doen

    Bij alles wat je doet, zou je je dat eigenlijk af moeten vragen. Hoe je je verplaatst in de klant en zo goede resultaten kunt behalen, leer je in de training Klantgericht denken en doen.

Acquisitie-, beurs- en netwerkvaardigheden

  1. Bellen voor Business

    Na deze workshop ben je in staat om makkelijker telefonische afspraken te maken en bij meer (potentiële) klanten aan tafel te komen.

  2. Netwerken in relatie tot je loopbaan

    Hoe gemakkelijk je meer rendement haalt uit netwerkbijeenkomsten leer je in de training Netwerken en verbinding.

  3. Beurstraining

    Van een eerste uitstekende indruk heb je het zeker nodig tijdens een beurs. Hoe je op een professionele en succesvolle manier je bedrijf kunt presenteren tijdens beurzen en andere contactdagen leer je tijdens de Beurstraining.

  4. Telefonische acquisitie

    Het helpt als je de juiste telefoonvaardigheden hebt om binnen te komen bij organisaties. Dat is dan ook het onderwerp van deze training telefonische acquisitie.

  5. Acquisitievaardigheden

    De strijd om de klant is fel. Met alleen een leuk verhaal of een goed product red je het niet meer. Succesvol concurreren is vooral een kwestie van goed zien en nog beter luisteren.

  6. Emotionele intelligentie praktisch toegepast

    Wil je ook graag tevreden terugkomende (interne) klanten? Naast unieke producten of diensten maak jij als medewerker dan het verschil. Jouw houding is daarbij allesbepalend.

Verdiepingsprogramma's verkoop en klantgerichtheid

  1. Salesgame

    Tijdens de Salesgame wordt aan de hand van een praktijkcase in teams gewerkt op de stappen van het verkoop-/adviesproces.

  2. Herkennen van en inspelen op gedrag van anderen met DISC

    Het gedrag van anderen is de spiegel van je eigen gedrag. Het kennen van je eigen gedrag vormt dan ook de basis voor het succesvol herkennen van en inspelen op het gedrag van anderen. Dit staat centraal tijdens de gelijknamige training.

  3. Resultaat- en klantgericht verkopen

    Verwachtingen overtreffen Een goede verkoper heeft een eigen drive en hij weet zijn klanten enthousiast te maken door de verwachtingen telkens opnieuw te overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in de training Resultaat- en klantgericht verkopen.

  4. Next Step Accountmanagement

    Hoe je op een professionele wijze, proactief en planmatig je relaties beheert, leer je tijdens de training accountmanagement.

  5. Proactief en ondernemend gedrag

    Vernieuwend werken en blijven investeren in jezelf.

  6. Onderscheidend en klantgericht ondernemen

    Optimaal inspelen op de wensen van de cliënt vanuit een onderscheidende positionering. Dat is de doelstelling van de training Onderscheidend en klantgericht ondernemen voor professionals in een veranderende markt.

  7. Beïnvloeden en overtuigen

    Heb je jezelf weleens ja horen zeggen tegen iets waarover je vervolgens verbaasd was dat je ermee instemde?

  8. Omgaan met klachten

    Natuurlijk wil je klachten voorkomen. Mochten ze zich toch voordoen, dan gaat het erom dat je er op een goede wijze mee omgaat. De juiste aanpak maakt van een klacht veelal een kans. Denk daarbij aan de kans om de relatie met de klant te herstellen.

  9. Telefoneren

    Als je de telefoon opneemt met een glimlach op je gezicht, kande beller die glimlach horen in je stem. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren.

  10. Accountmanagement

    Hoe jeop een professionele wijze, proactief en planmatig je relaties beheert,leer je tijdensde training Professioneel accountmanagement.

  11. Telefonische verkoop

    Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.

  12. Next Step Selling

    70% van de mislukte verkoopgesprekken in de Benelux strandt omdat de verkoper, accountmanager of adviseur zijn oplossing onvoldoende laat aansluiten bij de klantwens. Het gevolg is dat hij ook nauwelijks een weerlegging heeft tegen de bezwaren van de klan

  13. Offreren

    Offreren is geen kwestie van routinematig een offerte uitdraaien. Het is vooral de kunst om goed te luisteren naar de klant en op basis daarvan een maatwerk offerte uit te brengen. Een kunst die je kunt leren in de training Resultaatgericht offreren. Doe

  14. Overtuigend presenteren

    Uhh, tsja, dit was eigenlijk mijn presentatie... Een goede spreker stopt, voordat zijn publiek dat verwacht. Op welk moment dat is leer je tijdens de training Overtuigend presenteren.

  15. Debiteurenbeheer

    Een positieve draai Als jij regelmatig klanten aanspreekt op hun betalingsachterstand, dan wil je dat je dat goed afgaat. Leer hoe je maximaal rendement uit je debiteurenbeheer haalt en hoe je er tegelijkertijd meer plezier in houdt.

Trainings in English

  1. Negotiation skills

    When you learn to recognise and understand the person opposite you as a negotiator, you are able to negotiate with more self confidence.