Trainingen te volgen met STAP-subsidie

Ook voor jou ligt er een cadeautje van de overheid tot € 1.000,- subsidie klaar. Bij Feedback heb je een ruime keuze aan trainingen om te investeren in jezelf. Voor onderstaande trainingen is het mogelijk om STAP-subsidie aan te vragen bij het UWV.

Kijk hiervoor op onze STAP-pagina met alle benodigde informatie.

Goed om te weten dat je bij Feedback geen risico loopt. Mocht je aanvraag voor STAP-subsidie in het betreffende tijdvak niet worden toegekend, dan kun je gratis annuleren. Vind je elders op onze website een training die nog niet aangemerkt is voor STAP, neem dan contact op om te kijken wat mogelijk is.

 

Communicatietrainingen

  1. Communicatieve vaardigheden

    Op een professionele manier communiceren met anderen. Hoe je dat zo goed mogelijk doet, leer je in de training Communicatieve vaardigheden.

  2. Omgaan met verbale agressie

    Toch krijg je nogal eens te maken met (verbale) agressie en mensen die niet meer willen luisteren. Hoe ga je daar in een werksituatie mee om? Dat leer je in deze agressie-training.

  3. Interculturele communicatie

    We werken steeds vaker met andere nationaliteiten in Nederland en bij zakendoen met relaties in het buitenland. Het omgaan met culturele verschillen brengt verrijking, maar ook vaak miscommunicatie met zich mee.

  4. Online training: Werk maken van een feedbackcultuur

    Persoonlijke en professionele groei, vraagt om het aan elkaar feedback kunnen vragen en geven. Hoe je dat op een veilige, groeigerichte manier doet op individueel, team- en organisatieniveau staat centraal tijdens dit programma.

  5. Online training: Feedback vragen, geven en ontvangen

    Je bent geoefend in het geven van feedback die je gesprekspartner ook gemakkelijk van je accepteert. Hoe je hier een goed begin mee maakt en hoe je deze vaardigheden toepast leer je in de online training Feedback geven en ontvangen.

  6. Online training: Herkennen van en inspelen op gedrag

    Ieder mens is uniek in zijn of haar gedrag. Hoe we de dingen doen verschilt daarmee ook. Door op die verschillen in te spelen en ze effectief te benutten, wordt de samenwerking met anderen nog beter.

  7. Online training: Communicatie- en gespreksvaardigheden

    Door middel van verbindende, effectieve communicatie bouw je aan effectieve relaties, vergroot je je invloed en bereik je meer.

  8. Online training: Boost je communicatie skills

    Wil je effectiever communiceren met anderen en wil je veel leren in weinig tijd, dan is deze training wat voor jou. Benut de online mogelijkheden en leer in onze virtuele classroom de kwaliteit van jouw communicatie bij zowel persoonlijke als professionel

  9. Adviesvaardigheden

    Hoe belangrijk je eigen gedrag is voor een succesvol verloop van het adviesproces, leer je in de training Succesvol adviseren.

  10. Conflicthantering

    Effectief met conflicten omgaan begint met het besef dat jouw waarheid een waarheid is en niet de waarheid.Hoe je met dit in het achterhoofd vervolgens omgaat met eenspanningsvolle situatie, leer je in de training Conflicthantering.

  11. Succesvol vergaderen

    Kennen van de agendapunten en je standpunt daarin. Ervoor zorgen dat punten doelgericht behandeld én afgehandeld worden en dat allemaal binnen de afgesproken tijd. Dat is de kunst van effectief vergaderen.

  12. Verbindende communicatie

    Wie kent het niet, dat de communicatie minder lekker loopt? Dat jouw woorden een andere reactie opleveren dan verwacht. Of dat je getriggerd wordt door wat de ander zegt en je daardoor minder effectief reageert. Het begin van een stroeve samenwerking.

  13. Effectiever communiceren en samenwerken met NLP

    De quote "Communiceren is zo dicht mogelijk langs elkaar praten" is een eerste stap. Waar het in de kern bij communicatie om gaat is dat zowel jouw intentie als je inhoudelijke boodschap overkomt bij de ander.

    1. Onderhandelen

      Hoe je succesvol kunt onderhandelen zonder je relaties op het spel te zetten, leer je in de training Onderhandelen.

    2. Netwerken in relatie tot je loopbaan

      Hoe gemakkelijk je meer rendement haalt uit netwerkbijeenkomsten leer je in de training Netwerken en verbinding.

    3. Offreren

      Offreren is geen kwestie van routinematig een offerte uitdraaien. Het is vooral de kunst om goed te luisteren naar de klant en op basis daarvan een maatwerk offerte uit te brengen. Een kunst die je kunt leren in de training Resultaatgericht offreren. Doe

    4. Klantgericht denken en doen

      Bij alles wat je doet, zou je je dat eigenlijk af moeten vragen. Hoe je je verplaatst in de klant en zo goede resultaten kunt behalen, leer je in de training Klantgericht denken en doen.

    5. Telefonische verkoop

      Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.

    6. Accountmanagement

      Hoe je op een professionele wijze, proactief en planmatig je relaties beheert,leer je tijdensde training Professioneel accountmanagement.

    7. Telefonische acquisitie

      Het helpt als je de juiste telefoonvaardigheden hebt om binnen te komen bij organisaties. Dat is dan ook het onderwerp van deze training telefonische acquisitie.

    8. Acquisitievaardigheden

      De strijd om de klant is fel. Met alleen een leuk verhaal of een goed product red je het niet meer. Succesvol concurreren is vooral een kwestie van goed zien en nog beter luisteren.

    9. Emotionele intelligentie praktisch toegepast

      Wil je ook graag tevreden terugkomende (interne) klanten? Naast unieke producten of diensten maak jij als medewerker dan het verschil. Jouw houding is daarbij allesbepalend.

    10. Beïnvloeden en overtuigen

      Heb je jezelf weleens ja horen zeggen tegen iets waarover je vervolgens verbaasd was dat je ermee instemde?

    11. Proactief en ondernemend gedrag

      Vernieuwend werken en blijven investeren in jezelf.

    12. Proactief en ondernemend gedrag

    13. Inkoop voor verkopers

      Benieuwd naar wat een inkoper doet bewegen en een verkoper drijft? Waarom verkopers en inkopers elkaar niet vanzelfsprekend begrijpen? Tijdens deze training kruip je in de huid van de inkoper en ervaar je hoe een inkoper naar jouw product en markt kijkt.

    1. Verzuimmanagement

      Ontdek hoe je mensen gemotiveerd aan het werk kunt houden en zo een bijdrage kunt leveren aan een lager ziekteverzuim tijdens de training Verzuimmanagement.

    2. Wervings- en selectiegesprekken voeren

      Het succes van een organisatie wordt in grote mate bepaald door de mensen die er werken. Ontdek tijdens dezetraining hoe je ervoor kunt zorgen dat je de juiste mensen selecteert: mensen die passen bij jouw organisatie.

    3. Beoordelings- en functioneringsgesprekken voeren

      Je wilt graag dat je medewerkers goed presteren. Door ze de juiste feedback te geven en ze op een constructieve manier te beoordelen, kun je hen daartoe stimuleren. Beoordelings- en functioneringsgesprekken zijn hierbij een belangrijk hulpmiddel.

    4. Vrouwelijk leiderschap

      De wereld is in beweging en vraagt om een andere vorm van leiderschap. Het gaat steeds meer om de rollen die we innemen in plaats van functies. Dit vernieuwend leiderschap doet een beroep op de leider in jou.

    5. Situationeel leidinggeven

      Wil je meer eigenaarschap ontwikkelen bij je medewerkers met betrekking tot hun eigen ontwikkeling en performance? En wil je jouw leiderschap succesvol inzetten op een manier die zowel past bij jou, je medewerkers en de situatie?

    6. Hybride leidinggeven

      Leidinggevenden staan voor de uitdaging om effectieve samenwerking te faciliteren terwijl teamleden zowel vanuit huis als kantoor werken. Feedback Training & Consulting begeleidt al vele jaren organisaties bij hybride werken en leidinggeven op afstand.

    7. Verstevig je leiderschap

      Leg een stevige basis als leider en leer het verschil tussen inspireren, managen en coachen. Dit doe je door organisatiedoelen door te vertalen naar teamdoelen, je medewerkers uit te dagen en te ondersteunen, op een manier die bij je past.

    8. Positief leiderschap

      Niet vanuit moeten, maar vanuit willen …! Middels positief leiderschap beweging creëren.

    9. Effectieve overleg- en besluitvorming (in een Agile omgeving)

      Misschien herken je de situatie waarbij een agendapunt in korte tijd is besproken. Na een stevige inleiding en een overtuigend pleidooi is er een besluit genomen. In eerste instantie een helder verhaal maar na enige tijd denk je Dit klopt niet.

    10. De leider als organisatieontwikkelaar

      Leiders hebben bij het richten en inrichten van de organisatie de keuze tussen een fixed mindset of een growth mindset. Zij beseffen dat het ontwikkelen van de medewerkers en de organisatie onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.

    11. Effectief delegeren

      Op de juiste wijze zaken delegeren bespaart tijd. Je benut de kwaliteiten van anderen en zorgt er bovendien voor dat jij je kunt focussen op dat waar jij de meeste waarde kunt toevoegen richting (interne) klanten, je organisatie, team of anderen.

    12. Leidinggeven voor shopmanagers

      Als shopmanager sta je voor de uitdaging om samen met je team klantverwachtingen te overtreffen. Daarnaast wil je met een gemotiveerde club medewerkers op efficiënte wijze commerciële resultaten boeken.

    13. Deep Democracy en draagvlak creëren voor besluiten en verandering

      Een praktische aanpak voor iedereen die werkt met of in groepen.

    14. Ik, de ander en mijn organisatie

      Dat is een hele kunst. Die kunst begint bij het jezelf nog beter leren kennen.

    15. Persoonlijk leiderschap

      Jezelf ontwikkelen gaat niet vanzelf. Het is een ontdekkingsreis die de nodige inspanning vergt. Het is ook een vaardigheid te leren hoe je eigen gedrag eruitziet, wat het effect ervan is op anderen en hoe je je eigen talenten verder kunt ontwikkelen in d

    16. Leidinggeven

      Hoe belangrijk het is om als leidinggevende met je eigen gedrag het goede voorbeeld te geven, leer je tijdens de training leidinggeven.

    1. Omgaan met verbale agressie

      Toch krijg je nogal eens te maken met (verbale) agressie en mensen die niet meer willen luisteren. Hoe ga je daar in een werksituatie mee om? Dat leer je in deze agressie-training.

    2. Online training: Werk maken van een feedbackcultuur

      Persoonlijke en professionele groei, vraagt om het aan elkaar feedback kunnen vragen en geven. Hoe je dat op een veilige, groeigerichte manier doet op individueel, team- en organisatieniveau staat centraal tijdens dit programma.

    3. Online training: Feedback vragen, geven en ontvangen

      Je bent geoefend in het geven van feedback die je gesprekspartner ook gemakkelijk van je accepteert. Hoe je hier een goed begin mee maakt en hoe je deze vaardigheden toepast leer je in de online training Feedback geven en ontvangen.

    4. Online training: Train de online trainer

      De training Train de online trainer is relevanter dan ooit. Laat je persoonlijk begeleiden en haal het beste uit jezelf en je deelnemers.

    5. Online training: Persoonlijke effectiviteit op een manier die bij je past

      Door aan de slag te gaan met het managen van je ontwikkelpunten, realiseer je persoonlijke en professionele groei.

    6. Online training: Herkennen van en inspelen op gedrag

      Ieder mens is uniek in zijn of haar gedrag. Hoe we de dingen doen verschilt daarmee ook. Door op die verschillen in te spelen en ze effectief te benutten, wordt de samenwerking met anderen nog beter.

    7. Online training: Proactief en ondernemend gedrag

      Wat wil jij bereiken en welk gedrag gaat jou ondersteunen om die doelen te realiseren? Dat is wat je leert in deze training Proactief en ondernemend gedrag.

    8. Online training: Principieel onderhandelen

      Het kennen van de basisprincipes van principieel onderhandelen betekent nog niet dat het in alle gevallen je gemakkelijk afgaat. In deze training leer je persoonlijke blokkades te doorbreken zodat je jouw vaardigheden nog meer succesvol kunt toepassen.

    9. Online training: Communicatie- en gespreksvaardigheden

      Door middel van verbindende, effectieve communicatie bouw je aan effectieve relaties, vergroot je je invloed en bereik je meer.

    10. Online training: Boost je communicatie skills

      Wil je effectiever communiceren met anderen en wil je veel leren in weinig tijd, dan is deze training wat voor jou. Benut de online mogelijkheden en leer in onze virtuele classroom de kwaliteit van jouw communicatie bij zowel persoonlijke als professionel

    1. Timemanagement

      Hoe krijg ik die tijd en waar besteed ik die aan? Deze en andere vragen staan centraal in de training Timemanagement en werkorganisatie.

    2. Assertiviteit

      Je leert hoe je eigen gedrag eruitziet en stelt vast wat dat gedrag je oplevert, voor jezelf en bij anderen. Wil je er meer uithalen? Dit kun je doen met de belangrijke vaardigheden die je traint om je assertiviteit te vergroten.

    3. Omgaan met verandering

      In deze tijd volgen veranderingen zich snel op en overlappen elkaar zelfs vaak. Ieder mens heeft in meer of mindere mate moeite met veranderen. Wanneer je jouw reactie op verandering in betere banen wilt leiden, is dit het programma dat bij je past.

    4. Personal power

      Wie naar buiten kijkt droomt, wie naar binnen kijkt wordt wakker. (Karl Gustav Jung) Jezelf leren kennen is een ontdekkingsreis die de nodige ontspanning én inspanning vergt. Durf je te kijken naar jezelf, je kwaliteiten en je valkuilen?

    5. Design Thinking

      Door globalisering wordt het concurreren met technologie of op prijs moeilijker, hierdoor wordt design, hoe ervaart de gebruiker een dienst of product, steeds meer een concurrentiefactor.

    6. NLP Practitioner (NVNLP erkend diploma)

      In de NLP trainingen van Feedback Training & Consulting word je op inspirerende wijze meegenomen in de wereld van professionele en persoonlijke ontwikkeling. De opleidingen zijn erkend door de Nederlandse Vereniging van NLP.

    7. Online training: Persoonlijke effectiviteit op een manier die bij je past

      Door aan de slag te gaan met het managen van je ontwikkelpunten, realiseer je persoonlijke en professionele groei.

    8. DISCover yourself

      "Behandel de ander, zoals de ander behandeld wil worden." Door je eigen gedrag te kennen, weet je nog beter waar je kwaliteiten en valkuilen liggen.

    9. Vind je purpose

      Heb jij zicht op je purpose en handel je er naar? Die purpose, jouw bedoeling, is voor ieder van ons uniek. Het bijzondere aan het denken en doen vanuit je purpose is dat je persoonlijk en professioneel weerbaarder wordt en je jouw potentieel vol benut.

    10. Werk maken van werkgeluk

      Werkgeluk staat vol in de belangstelling. En dat is niet zonder reden. We ervaren steeds meer stress en burn-out. We verwachten meer van onszelf en anderen. We zijn steeds perfectionistischer. Doordat we steeds meer op onszelf gericht zijn, staat ons werk

    11. Zuinig met je tijd en energie

      Waar haal je de tijd vandaan en waaraan besteed je die het beste? Als je je tijd en je werk beter organiseert ervaar je minder tijdsdruk en weet je meer tot stand te brengen. Hoe je dit aanpakt leer je tijdens de training Timemanagement.